Heel simpel. We werken met een zevenstappenplan.
1. Neem contact met ons op voor het maken van een vrijblijvende afspraak.
2. We bespreken je wensen en zoeken samen naar de beste oplossing.
3. Je krijgt van ons binnen één werkdag een vrijblijvende offerte.
4. Ga je akkoord met de offerte, dan plannen we in overleg de werkzaamheden in.
5. We gaan aan de slag.
6. We overleggen tijdens het werk of alles naar wens verloopt. Uiteraard doen we dat ook bij ‘oplevering’.
7. Is alles naar wens afgerond, dan sturen we je een factuur.
• Wij houden van heldere prijzen en duidelijke afspraken. Daarom werken we met:
◦ vooraf afgesproken uurtarieven
◦ een vaste prijs per klus of
◦ een flexibel urenabonnement met een geldigheidsduur van een half jaar
• Ons werkgebied beslaat zo’n 15 kilometer rond Didam. Grote klus buiten deze regio? Neem even contact met ons op.
• Op alle overeenkomsten zijn onze Algemene Voorwaarden van toepassing.
• Uiteraard hebben we ook een Privacystatement.
De commerciële Stichting Klussen en Kringloop is opgericht in 2013. Dat was een heel bewuste keuze. Wij doen waar we goed in zijn en wat we leuk vinden én we helpen de Nederlandse asieldieren, want daar gaat onze nettowinst naartoe. We hebben dus wel degelijk een winstoogmerk. Dat betekent dat we niet gratis of ‘voor weinig’ werken. We rekenen marktconforme prijzen. En daarmee houden we de stichting zelfstandig draaiend, zonder enige vorm van subsidie.
Klussen en Kringloop hanteert de Privacy Verklaring zoals hieronder vermeld, conform de AVG wetgeving.